Здравейте,
След дълги чуденици и какво ли още не реших да сваля турбината на моя звяр и се оказа, че проблема с харченето на масло най-вероятно е от там.
Интересното е че вместо очакваното IHI VL8 на колекторите намерих закачен Garrett T2-028.
Кажете какво да правя да търся същия гарет или да си намеря ихи ?!?
Благодаря предварително!
П.С. При интерес ще кача снимки...
След дълги чуденици и какво ли още не реших да сваля турбината на моя звяр и се оказа, че проблема с харченето на масло най-вероятно е от там.
Интересното е че вместо очакваното IHI VL8 на колекторите намерих закачен Garrett T2-028.
Кажете какво да правя да търся същия гарет или да си намеря ихи ?!?
Благодаря предварително!
П.С. При интерес ще кача снимки...
Comment